23 تیر ماه 1403

بازدید و همکاری مدیران برجسته علمی با انجمن مهرانه در راستای تقویت بانک سلول‌های بنیادی

مدیرعامل شرکت بن یاخته‌های رویان، دکتر مرتضی ضرابی، به همراه رئیس جهاد دانشگاهی زنجان، دکتر یوسفی، و مدیرعامل شرکت پردیس ژن تهران، دکتر ابنا، در تاریخ ۱۴ تیرماه از مجموعه مهرانه بازدید کردند. در این بازدید که با حضور [...]

خبرنگار: زینو

عکاس: خانم خیبرشکن

برچست‌ها: اخبار | عمومی

jahad-rooyan-1

مدیرعامل شرکت بن یاخته‌های رویان، دکتر مرتضی ضرابی، به همراه رئیس جهاد دانشگاهی زنجان، دکتر یوسفی، و مدیرعامل شرکت پردیس ژن تهران، دکتر ابنا، در تاریخ ۱۴ تیرماه از مجموعه مهرانه بازدید کردند. در این بازدید که با حضور مهندس وثوق، مدیرعامل انجمن مهرانه، و دیگر همراهان برگزار شد، فرصت مناسبی فراهم آمد تا مدیران از نزدیک با فعالیت‌های این انجمن آشنا شوند.

دکتر ضرابی و دکتر یوسفی در این بازدید با تحسین فعالیت‌های مهرانه، این انجمن را مجموعه‌ای بسیار ارزشمند دانستند و با کمال افتخار اعلام کردند که همراه مهرانه خواهند بود. دکتر ضرابی اظهار داشت که از بازدید مجموعه بسیار لذت برده‌اند و از تلاش‌های انجام شده در مهرانه تقدیر کرد.

مدیرعامل مهرانه در این بازدید توضیحات مبسوطی درباره فعالیت‌های این انجمن ارائه داد و به همراهی بیش از دویست هزار خیر در مهرانه اشاره کرد. ایشان اظهار داشتند: «همراهی این تعداد از خیرین از مفاخر ماست و نشان‌دهنده اعتماد عمومی به این مجموعه است.»

در جلسه‌ای که پس از بازدید برگزار شد، موضوع سلول‌های بنیادی و اهمیت آن در نجات جان بیماران مورد بحث‌وبررسی قرار گرفت. دکتر ضرابی با اشاره به کمبود نمونه‌های موجود در بانک سلول‌های بنیادی ایران، به‌ضرورت تقویت این بانک تأکید کرد.

همچنین دکتر ابنا به این نکته اشاره کردند: «در صورت عدم وجود نمونه سلول بنیادی مشابه در خویشاوندان، هزینه گزاف واردکردن نمونه از خارج کشور به بیمار و خانواده ایشان تحمیل می‌شود.»

هدف از این جلسه، همکاری در خصوص تقویت بانک سلول‌های بنیادی ایران با همیاری ارگان‌های مرتبط عنوان شد. مدیرعامل مهرانه نیز از این فرصت استفاده کرد تا بر اهمیت این همکاری‌ها تأکید کند و افزود: «قطعاً این اقدام به درمان و نجات تعداد بسیاری از بیماران کمک شایانی خواهد کرد.»

در پایان، مدیران حاضر در جلسه بر لزوم همکاری‌های بیشتر میان نهادهای مختلف برای پیشبرد اهداف مشترک در حوزه سلامت و درمان تأکید کردند. آنها همچنین به اهمیت فرهنگ‌سازی در جامعه برای افزایش آگاهی درباره نقش حیاتی سلول‌های بنیادی و ضرورت مشارکت عمومی در این زمینه اشاره کردند.

این بازدید و جلسه‌های مرتبط با آن، نشان‌دهنده تعهد و مسئولیت‌پذیری مدیران برجسته در قبال مسائل اجتماعی و سلامت عمومی است. آنها با حمایت از انجمن مهرانه و همکاری در جهت تقویت بانک سلول‌های بنیادی، گام‌های مهمی در راستای بهبود کیفیت زندگی بیماران برداشته‌اند. حضور و حمایت این مدیران، نه‌تنها به افزایش انگیزه و امید در بین بیماران و خانواده‌های آنها منجر می‌شود، بلکه نمونه‌ای از مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و نهادهای علمی و تحقیقاتی است که می‌تواند الگویی برای دیگران باشد.

مهرانه می‌کوشد تا

مهرانه می‌کوشد با حمایت همه‌جانبه، هیچ بیمار مبتلا به سرطان از پرداخت هزینه‌های درمان و خدمات رفاهی ناتوان نباشد.

در این راستا به کمک شما نیازمندیم.

می‌خواهم در این امر سهیم باشم

راه‌های ارتباطی با مهرانه

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همین طور اطلاع از آخرین اخبار و فعالیت‌های مهرانه شما می‌توانید از سایت مهرانه به نشانی https://www.mehranehcharity.com/ استفاده نمایید.

انجمن خیریه مهرانه جهت برقراری ارتباط بیشتر و موثر تر با شما مخاطبان گرامی، اقدام به راه‌اندازی فضاهای مجازی مختلفی کرده است. لیست این فضاهای مجازی را از صفحه درباره ما مشاهده کنید.

شماره دفتر مرکزی مهرانه

024-33781912-15

است که البته شما میتوانید با توجه به موضوع مد نظر خود از شماره های موجود در دفاتر مختلف مهرانه نیز استفاده نمایید.

آآدرس دفتر مرکزی مهرانه واقع در زنجان، جاده گاوازنگ، بلوار پروفسور ثبوتی، بلوار مهرانه، خیابان سرای امید است. همچنین مهرانه دفاتر و کمیته های مختلفی نیز دارد که می توانید از طریق صفحه درباره ما و تماس با ما با آن ها اشنا شده و جهت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

شما میتوانید با توجه به توانایی خود، مهرانه را از برکت وجود خود بهرمند کنید.
درخواست عضویت در مهرانه را دارم

سایر اخبار مرتبط (مشاهده همه اخبار)

دیدگاه خود را بنویسید