16 تیر ماه 1402

راه اندازی سایت جدید مهرانه: اطلاع رسانی اولین قدم

راه اندازی سایت: اطلاع رسانی اولین قدم بخش ۱: معرفی سایت و اهداف به برکت عید سعید غدیر خم، خوشحالیم که راه اندازی نسخه جدید سایت انجمن خیریه مهرانه را خدمت شما مردم عزیز و خیرخواه اعلام کنیم. خوش [...]

خبرنگار: زینو

عکاس: زینو

برچست‌ها: اخبار

اشتراک گزاری

راه اندازی سایت: اطلاع رسانی اولین قدم

بخش ۱: معرفی سایت و اهداف

به برکت عید سعید غدیر خم، خوشحالیم که راه اندازی نسخه جدید سایت انجمن خیریه مهرانه را خدمت شما مردم عزیز و خیرخواه اعلام کنیم. خوش آمدید به سایت انجمن خیریه مهرانه! برنامه داریم تا یک سایت پرمحتوا و کامل را برای ارائه خدمات به بیماران سرطانی و جامعه بسازیم. در این اطلاع رسانی اولیه، قصد داریم با معرفی امکانات و بخش‌های مختلف سایت، شما را با امکانات بیشتری که در اختیارتان قرار می‌دهیم، آشنا کنیم.

بخش ۲: امکانات سایت

۲-۱. مقالات علمی و عمومی: سایت مهرانه به شما دسترسی به مقالات پزشکی و علمی در زمینه سرطان و درمان‌های نوین می‌دهد. ما تیمی از متخصصین و پزشکان برجسته را برای تهیه و انتشار مقالات معتبر و به‌روز در سایت جمع آوری کرده‌ایم. این مقالات شامل آخرین پیشرفت‌ها در درمان سرطان، روش‌های پیشگیری، تغذیه مناسب و روش‌های مدیریت عوارض جانبی است.
۲-۲. آموزش: بخش آموزشی سایت مهرانه مکانی است که شما می‌توانید از طریق آن آموزش‌های مفید درباره سرطان و روش‌های مقابله با آن را دریافت کنید. این آموزش‌ها شامل راهکارهای پیشگیری، رژیم غذایی سالم، فعالیت بدنی منظم و روش‌های استراحت و تمرکز ذهنی است.
۲-۳. سبک زندگی ضد سرطان: این بخش سعی دارد به شما راهکارها و راهنمایی‌هایی را در خصوص سبک زندگی سالم و ضد سرطان ارائه دهد. از تغذیه متعادل و خوراکی‌های مفید گرفته تا فعالیت بدنی منظم و کاهش عوامل خطرزا، همه این موارد در سبک زندگی ضد سرطان بررسی خواهند شد.
2-4. روش‌های مختلف کمک به مهرانه: در این سایت روش‌های مخلتفی برای جمع‌آوری نیازهای بیماران تحت پوشش تدارک دیده شده است. روش‌هایی از قبیل کمک آنلاین، معرفی و حمایت از بیماران خاص، درخواست قلک مهرانه، درخواست بنر و تاج گل برای مراسمات و حتی عضویت در انجمن خیریه جهت انجام امور خیریه از جمله آن هاست.

بخش ۳: ارتباط با سازمان

برای ارتباط با سازمان خیریه مهرانه و دریافت اطلاعات بیشتر درباره فعالیت‌ها، دستاوردها و رویدادهای آینده، شما می‌توانید از بخش درباره مهرانه استفاده کنید. اطلاعات تماس با انجمن در دسترس شما خواهد بود.

بخش ۴: تماس مستمر با خیران

در صورت تمایل به ارسال نظرات، پیشنهادات یا ارائه هرگونه کمک مالی، می‌توانید از بخش‌های مختلف سایت که در اختیار شماست، استفاده کنید. تشکر از شما بابت همراهی و حمایتتان.

بخش ۵: ختم کلام

از طریق سایت مهرانه، ما قصد داریم اطلاعات مفیدی را در زمینه سرطان، درمان، پیشگیری و سبک زندگی سالم به شما ارائه دهیم. ما با استفاده از تیمی متخصص و منابع معتبر، بر آنیم تا بهترین خدمات را در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه شوید و در جهت سلامتی خود و عزیزانتان قدم بردارید. این سایت صرفا برای بیماران سرطانی نیست. هر شخصی که می‌خواهد تلاشی برای پیشگیری از این بیماری کند، می‌توان روی ما حساب باز کنم.

مهرانه می‌کوشد تا

مهرانه می‌کوشد با حمایت همه‌جانبه، هیچ بیمار مبتلا به سرطان از پرداخت هزینه‌های درمان و خدمات رفاهی ناتوان نباشد.

در این راستا به کمک شما نیازمندیم.

می‌خواهم در این امر سهیم باشم

راه‌های ارتباطی با مهرانه

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همین طور اطلاع از آخرین اخبار و فعالیت‌های مهرانه شما می‌توانید از سایت مهرانه به نشانی https://www.mehranehcharity.com/ استفاده نمایید.

انجمن خیریه مهرانه جهت برقراری ارتباط بیشتر و موثر تر با شما مخاطبان گرامی، اقدام به راه‌اندازی فضاهای مجازی مختلفی کرده است. لیست این فضاهای مجازی را از صفحه درباره ما مشاهده کنید.

شماره دفتر مرکزی مهرانه

024-33781912-15

است که البته شما میتوانید با توجه به موضوع مد نظر خود از شماره های موجود در دفاتر مختلف مهرانه نیز استفاده نمایید.

آدرس دفتر مرکزی مهرانه واقع در زنجان، انصاریه، تقاطع خیابان بوعلی سینا و بوستان هفتم است. همچنین مهرانه دفاتر و کمیته های مختلفی نیز دارد که می توانید از طریق صفحه درباره ما و تماس با ما با آن ها اشنا شده و جهت مراجعه حضوری اقدام نمایید.
شما میتوانید با توجه به توانایی خود، مهرانه را از برکت وجود خود بهرمند کنید.
درخواست عضویت در مهرانه را دارم

دیدگاه خود را بنویسید